Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 10:10:44 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01651 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Parmu tänav T4 // Tuisu 
tänav // Tuule tänav T2 // Tori vald, Kilksama küla, Jahimeeste // Oskari tn 
1 // Oskari tänav (Soojatorustiku rajamine) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: soojustrassid

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27283625>  (menetlus nr: 
473691), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (TOOMAS PETERSON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister